marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Tuesday, March 31, 2009

second posting

jam: 4.06 ptg
suasana: panas tapi angin sepoi2 bahasa
tempat: atas meja study

BISMILLAHRIRRAHMANIRRAHIM..

erm..
lama dah x mengetuk papan keyboard nih..ade la dalam dua tiga minggu kott~..
well..
diakhir2 sem ni gap..banyak la asgment tu..asgment ni nak kena siapkan..
biasa la tu~..
klu malas nak buat gap..sila la beli tiket balik kg..duduk umah amik 'StPm'~
huahua...
..

exammm..final semester 2...
bertambah debaran..aper taknya..smkn ari smkn rasa melampau x mampu nak meneruskan pembljaran dlm network n system management nih...huhu...
sem ni amik sebanyak 7 subjek.. 3 ppiB..1 sekolah..3 kos..

[JAVA]
- rasa better than c..

[operating system]
- mace baco buku sejarah versi omputih dengan istilah2 komputernya
- rasa nyesal plop teramik awal..

[theory of computation]
-sapa rasa bijak sangat ngaji toc..meh ajar aku~

[kalkulus]
-ok la klu soklan x ngabe~

[kaedah pengurusan berorganisasi]
- presentation dahhh..
- tunggu exam la plop...

[hubungan etnik]
- i luV HE..termasuk lecturer KAh???..hehhehe~

[communication english]
- all done !..tawakkal2

hmm..gitu lah de bergelar pejuang ilmu gap..semo kena buat bersungguh2..
bia kure berminat pommmmm...
"man jadda wa jada..wa man dakola hasada !"

hmm...
hope everything gonna be alright...
x saba nak balik..biar pom lambat agi...
exam stat 21/4
abis 6/5
tiket beli 11/5..
hehehehe...
sukoNyoOO :)
hm...

Go..Ada..Goo...
U can do It for final Exam..
guyS...pRay for me ToOOO..


+++++++++++++++++++

" Boleh jadi kamu benci sesuatu, padahal perkara itu adalah baik untukmu,begitu jugaboleh jadi kamu mencintai sesuatu, padahal perkara itu tidak baik untukmu "
[Al- Baqarah 216]






Saturday, March 14, 2009

i create it one more tyme !!!

assalamualaikum...

ahazx...
diri ini dah berpaling tadah terhadap mr Alisabki..
erm..not totally my fault actually...hehe
ade ke patut abe ali ku x bayar cukai dia ngan wordpress..
dan aku la antara mangsa yang terbias..
dah x bleh bertahan tanpa menyetuk papan keyboard ni barang sehari dua..
jadi terhasil la .:FromMYheArT:. -sekadar untuk berbicara apa yang difikirkan oleh diri ini..
ye lah...sayang sbnarnya kat blog lama~..
yelah..dah nak masuk setahun blog tu beroperasi..alih2...abe lie nih...huh..
abe lie..dengar la rayuan atiku ..yang merindui blog lamaku ituuu~...
x leh nak salahkan abe lie ugap...mgkin sebab dia sibuk tahap maksimum kot loni..
bunyi kabar maasuk kejo dohhh...
tahniah2..nati Ada balik..buleh la pau abe lie barang seringgit dua..
hehehe..
aik..apsal aku nih.. banyak sangat kecek pasal abe lie...
hmmm...
x de la...
mungkin tanda x puah ati atau kasih adik terhadap abang kesayangannya..
..huahua...
dan adakah blog ini pengganti kepada blog ku yang lalu??....
aaa...jange la gitu...kecik ati blogspot nati...
bukan macam tu wahai en blogspott...
dikau bukan sekadar pengganti...tapi...
lebih kepada...penyelamat???...[ye ..mungkin...]..
klu x kat mana la I nak berbicara~..ayakkkk~...
ermm...
to my dearest seventh bro...
bukan maksudku untuk berpaling tadah..
ssekadar mahu mencuba camana rasa guna blogspot..
mace sedak jah...free lagii...x yah bayarrrrr !..
haha...ini lah yang terbaik...sapa x se barang free...hehehe..
hehe..
peace abe lie....
peace blogspott....

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...