marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Saturday, March 14, 2009

i create it one more tyme !!!

assalamualaikum...

ahazx...
diri ini dah berpaling tadah terhadap mr Alisabki..
erm..not totally my fault actually...hehe
ade ke patut abe ali ku x bayar cukai dia ngan wordpress..
dan aku la antara mangsa yang terbias..
dah x bleh bertahan tanpa menyetuk papan keyboard ni barang sehari dua..
jadi terhasil la .:FromMYheArT:. -sekadar untuk berbicara apa yang difikirkan oleh diri ini..
ye lah...sayang sbnarnya kat blog lama~..
yelah..dah nak masuk setahun blog tu beroperasi..alih2...abe lie nih...huh..
abe lie..dengar la rayuan atiku ..yang merindui blog lamaku ituuu~...
x leh nak salahkan abe lie ugap...mgkin sebab dia sibuk tahap maksimum kot loni..
bunyi kabar maasuk kejo dohhh...
tahniah2..nati Ada balik..buleh la pau abe lie barang seringgit dua..
hehehe..
aik..apsal aku nih.. banyak sangat kecek pasal abe lie...
hmmm...
x de la...
mungkin tanda x puah ati atau kasih adik terhadap abang kesayangannya..
..huahua...
dan adakah blog ini pengganti kepada blog ku yang lalu??....
aaa...jange la gitu...kecik ati blogspot nati...
bukan macam tu wahai en blogspott...
dikau bukan sekadar pengganti...tapi...
lebih kepada...penyelamat???...[ye ..mungkin...]..
klu x kat mana la I nak berbicara~..ayakkkk~...
ermm...
to my dearest seventh bro...
bukan maksudku untuk berpaling tadah..
ssekadar mahu mencuba camana rasa guna blogspot..
mace sedak jah...free lagii...x yah bayarrrrr !..
haha...ini lah yang terbaik...sapa x se barang free...hehehe..
hehe..
peace abe lie....
peace blogspott....

2 comments:

  1. i create itt~
    my new bloggg~
    but..
    u can't view me~
    i make it privatee~
    HAHA;)
    if u want 2 read it~
    comment me on frenster firstt~
    ^^

    ReplyDelete
  2. i'm also.....

    hahahahhaahhahah

    ReplyDelete

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...