marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Thursday, August 6, 2009

cannot find server~

masa : 5.51 pm
tempat: bilikku~
suasana: bunyi deruman bas UMS~..


.: BISMILLAHIRAHMANIRAHIM :.


topik ape ek nak berbicara ari ni??
emm....
okehh..

first at all...

credit to my 3rd bro..

sbb byr bil broadband yang tertangguh 2 minggu kot..
huhu..
macih be..

bule depe buleh bayar lagiii..

hehehe..
ader ke patut..

bukan apa..

sebab x kuar pg bandar KK sejak sebulan menjdi penghuni di sabah..
nak cakap sibuk..
iya..iyalah...

nak cakap takut nak kuar soram..

ye.
memang tepat tekaan anda...

10 markah...

al kisahnya...
terpaksalah abang yang jauh di sebalik laut cina selatan yang pegi bayar...
dan...

untuk penghargaan..
meh Ada perkenalkan abe dehh...




nik aminuddin nik abdullah
pelajar separuh masa uitm

sudah kawin

isteri beliau.. kak chik..
anak: nik iyad hakimi yang sangat auta..
[owhh..ni iklan periuk nasi sebenarnya]

dan lagi...
bohot2 syukria kpd my eldest brother gak...
sebab disaat ptptn wat hal..

beliau dengan senang ati menyapport [marah la mrs tan klu tau aku munah bi] kwanganku~..

gambar???
banyak lajok gambar abe..
sapa Ada x tau nak pilih mana satu...

link je la kat sini sapa nak berkenalan yee...
tapi...

harus diingat bahawa beliau sudah berkahwin
isteri beliau : kak long
anak 4 dah...
dan
seorang tok lawyer[ Ada loywar jugakk..tapi loyar buruk la]
caring tapi bengkem...
hahahha...

ermm..sebelum lupa..
tQ gak kat oram2 kolumpur..
sebab memenuhi akaunku..hihihi..
dan maap lah sebab x dan nak gi kelih masa mari sini..
cBuk nga program PMi09...
x pow..
mari lain kali plop..
mari blako dehhh ('-')...

beruntung ado adik bradik yang bleh wat kecek kiroo~

apa masalahku ini...
hau lahh...

k la..
next !!

kita sentuh skit pasal citer hangat nih...
ape lagi...
H1N1 lah..
U tikah tutup dos..
U abe E tutup dos..
ums jah masih bertahan..
dengar citer pljr civil dah 2 org +ve H1N1..
aii..kesian tol..
dan yang turut kena tempias kitorang yang kat SKTM la..
tapi x pe lah..
arap semua bleh jaga diri ek..
klu demam..sila la pg klinik..
klu yang batuk..
makan ubat batuk..ye..
we scare but we care..
keadan kat sini pom ramai dah yang bertopeng..


mrs kakashi..
hehehe


yup..protection...
sapa nak topeng free pg la pejabat am SKTM...
kat sini pom sangat berjerebu..
sampai..
gunung yang tersergam indah pom dah ilang dari pandangan..
semua kelabu...
ilang satu nikmat mata...



ok lah...
tak tau nak tulis ape lagi...
owhhh...
laptopku sakit jiwa

printerku
sakit jiwa..
nasib baek jiwaku still ok...
hehehehe...
alhamdulillah...

2 comments:

  1. hark hark hark .patut pom pagi takdi sumguh abe din nok buko blog kak da . rupa2nya ado cito pasa dio . haha . abe din print gamba h1n1 kak da tu . yo kato buat ngepeng .

    ReplyDelete
  2. yak essss..
    adik pom klu nak suruh kak da crita pasal adik buleh la tulom bayar broadband bule nih...hehhehehe...
    heh..jgn lah wat ngepeng..
    bare copyright tuh..
    marah hatake kakashi nti...
    hehehehehe..

    ReplyDelete

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...