marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Wednesday, February 8, 2012

makanan dan saya

.:Bismillahirahmanirahim:.

Semenjak dua menjak ni..saya sangat suka la masak memasak..dan makan memakan..hoho..
maybe sbb dah jumpa dapur ori kot..
kalau dulu masa kat u..nak masak semua jenis benda..kena buat dalam rice cooker..
nasik.telur goreng.bubur. nasik goreng. mee goreng. sardin..huh..x sah duk cite byk..
pendek kata..rice cooker la dapur keramat..
kalau duk kat umah (hometown)..
sori tu say la kalau nak tgk aku masak kat dapur..
huhu..bukan ape..tukang masak profesional ade..
so..wat ape aku susah2 payah..hoho..tukang tolong2 je la kot..
tolong kupas bawang..potong sayur..blablabla..
dan paling best..all time washer dishes n buruh kasar..
hoho..(eleh bukan aku sorang je..~)
so..sejak duk umah sewa ni..ape lagi..
sesuka ati sesedap rasa la menakluk dapur..
yup..memang best masak..
sangat best..
kalau bhn2 x cukup pun..pandai2 biar masakan tu jadi sedap..
sbb tu la orang cakap kalau masak dari hati..
buat ape pun..semua sedap (kes aku: perasan nak matii~~~)








hohoho..

No comments:

Post a Comment

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...