marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Sabtu, 16 Mac 2013

One piece

Assalamualaikum..

Hai..hai..hai..*buat muka kiut dan tak bersalah*

da berkurun rasanya ak tak dtg melawat blog sendiri.. sibuk katakann.. sibuk dengan ape..haa..tu cite lain..kui3.. mentang2 la skrg ni ade cinta hati jantung pengarang yang baru.. blog terabai jadinya..kekeke..maapkan tuanmu ini wahai blog tersayang..bukan maksudku membiarkan mu berkelimpangan tanpa membelaimu selalu *tetiba ayat camm nak muntah....~

hehe.. cinta hati saya yang menemani hari2 saya agar berlalu dengan penuh rasa hepi tanpa perlu kesah keja opis yang tak reti2 nak habis tu.. ari2 sengih cam kerang bucuk dek penangannya.. balik aje dari keja..cinta ati pengarang jantung tu la yang aku utamakan dulu sampai lupa nak tido// oh inikah yang dinamakan chentaaa~..

haha..
yess.. ade org da terasa nak terajang baca statement aku...haha...okei2..sebelum anda2 mahu terajang saya.. izin kan saya perkenalkan chenta hati pengarang jantung ku ini..

Tadaaaaa !!!!!




erkk.. ape..aku lame dan ketinggalan zaman??.. heyy.. THIS IS ONE PIECE okeyy.. ONE PIECE..

haha.. memang aku tau pun aku ketinggalan zaman.. orang lain dari zmn mesolitik lagi kot duk ikut siri One Piece ini..alih2 aku..tetiba ari ni baru duk excited sengsorang bercerita sal One Piece..lalala.. do I look like I care?? *wat muka poyooo..


kekeke.. x der..sebenarnya aku da tau memang da lama da kewujudan One Piece ni..zmn aku duk studi kat u lagi kot orang duk bising2 (terutama boyss la kan ngan anak buah aku yang umur 6 thn mase tu) sal One Piece.. masa tu aku duk excited sal Naruto n oppa2 korea aku tuu..kui3..x tersempat nak layan one piece ke two piece ke..tp klu a piece of cake tu ade gak la layan..lebih2 lagi time birthday..oh apa ak sedang merepek ini..~

okey2.. aku tetiba stat baca One Piece ni sal aku boring.. idup aku sepi dan kekosongan *tangan ke dada mata ke atas*.. yela.. tab ku itu.. asyik2..fb..asyik2 fb.. boring dowh..eh.. pandai plak ak skrg boring ngan fb..huhu.. maka aku secara tak sengaja cari la kot2 ade application download komik.. sekali dapat.. aku baca komik kat mangareader (kat play store tab korang tu, korang search je keyword dia mangareader) sekali kuar.. fuyyyhooo.. pelbagai jenis aneka komik ade..pastu stat layan naruto balik selepas berkurun aku x tau kisah...huhu.. da abes baca naruto (kumpul smpai 50 episod baru smbung baca balik).. aku terbaca One Piece.. haaa.. disitulah bermula cinta ku berputik kepada Monkey D. Luffy dan crewmates beliau yang menyebabkan aku tetiba muka serius..dan tetiba plak gelak sengsorang...kekekekke..

Tapi dalam One Piece ni x de la plak character yang bleh aku wat crush.. klu dlm naruto crush aku kakashi sensei la sbb mata kitorang sama kuyu.. pastu blurrr.. klu pokemon (tetiba) aku suka meowth ngan psyduck..klu power rangers aku suka yellow ranger klu super junior oppa kesayangan aku pastinya lee dong hae.. detektif conan adalah shinichi..pendek kata ade la mane2 yang wajib jadi crush..tp dlm One Piece ni aku tak leh pilih..aku suka luffy aku suka Zoro aku suka usop aku suka nami aku suka sanji aku suka chopper aku suka franky (tp aku anti tol ngan spender dia, x leh pakai yang sopan skit ke..huhu..naseb bek cybod je) dan suka gak en skaleton itu..

hehe..pastu kawan aku plak ajar aku kat mane bleh download manga tu guna android.. ape lagi..kecil tapak tangan nyiru aku tadahkan.. aku download sume episod siap2.. time free aku bleh berexcited tnpa peduli org kat sebelah aku.. huhu.. bahagia rasanya..kekeke..

ape??. korang pun da terpengaruh .. nak baca gak.. nah..tekan sini..cri je komik ape korang nak..insyaAllah ade.. ape?..tima kasihh.. yeaah..kasih mu diterima.. bak kata omputih..sharing is caring :D




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...