marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Ahad, 17 Mac 2013

Tournament Bowling bersama Staff ICT MPSJ



Assalamualaikum..

*wat mata kiut *
semalam aku kuar gi men bowling.. auch..men bowling bukan sesaje tau..tournament katenye..huhu..organizer nya staff ICT MPSJ.. dulu2, thn lps mase mula2 aku gi MPSJ Encik 9 (baca: Nine) penah ajak gak men bowling..organizer mase tu pun ICT MPSJ gak..tapi aku tolak ngan baek.. sebab satu2nya aku x de geng lagi kat sane.. secondnya, mane aku pandai men bowling.. ke laut la jawabnya..huuhu..

tapi tuk kali ni..diorg da ajak..rasa segan nak tolak plak sbb masuk bulan ni da masuk 3-4 bulan da kot aku berulang alik gi MPSJ sampai sesat2 setiap ari isnin ngan selasa on site..sebagai vendor..besar impactnya tau klu aku selalu men tolak..kang x pasai2 kena cop sombong..kena cop sombong x pe lagi sal aku mane da nak peduli sgt pun kat org skarang ni..haha..terai korang bayang kan..klu bos aku marah kat aku sal x memenuhi permintaan client..client merajuk.client da tak nak wat project ngan Skali..imej company tercalar..projet x masuk..pastu bos stress..aku ape lagi cabut..haha..

Haaa..tgk kat situ betapa berharganya nilai aku kat sini.. so sebagai pekerja yang dedikasi..aku pun turut saja permintaan client ku itu demi menjaga ekomoni negara dan anak bangsa agar terus maju.. *muka yakin gilleee*.. client happy-aku hepi-tukang kedai bowling pun hepi- company aku pun hepi..Yeaaa..


haha..padahal sebab utama aku join tournament ni pasai zati, kawan aku yang vendor gak tapi len company  join sekali.. klu x.. huuuu..teori impact kat atas tu x akan tercetus dalam selebrum aku ni..hehe..

Jadi sebelum aku melalu dgn lebih panjang dan lebar.. aku rasa bagus kita tgk gmbr je la..sebab aku tau korang pun bukan rajin sangat nak baca kannn... kan... kan..kekekeke

*********

muka2 yang bersemangat waja main bowling.. sebelah aku tu la zati..belakang tu ain ngan fazlin punya tuutt..dan tak ketinggaln udin yang pakai baju petak2 ..

teammates aku..hoho..3 orang sekumpulan.. dan sejujurnya ari main bowling ni baru aku tau mane diorg..kui2.. yang belakang aku tu juara penjatuh pin terbanyak..huntung satu group ngan orang terorr..haha

naseb baik ade ain group sebelah bleh jadi peneman aku untuk nyahkan rasa segan aku bersama2 staff mpsj ni..huhu..ain pun staff mpsj gak ape daa.. yang pasti ari ni baru aku betul2 bercakap ngan beliau.. ari2 biasa sengih je klu terserempak..huhu..

teror x terorr... tak sangka bleh no 2 dr 9 group plak hoho..penjatuh pin terbanyak diorang la.. aku tumpang jeew.. ehh..aku teror gak ape.. 3 kali gak la yang strike ..hoho..

makan dengan itu.. tanpa segan dan silu..alang-alang dapat no 2..bergambar sakan jap ngan hamper nih.. kenangan2..pasni ade confident da nak men bowling.. kekeke..



dan tak lupa gak berterima kasih kat Kirin sebab sudi amik aku kat umah n antar juaaa... tanpamu Kirin mesti aku da berpeluh nak sampai ke Shah Alam nek komuter di hujung minggu ini..huhu.. Keretamu sangat segak dan bergaya..macam ko juaa.. *puji lelebih skit mane tau esok2 bleh tumpang dia lagi..kui3*

Enjoy la gak men bowling ni..huhu..seingt aku ni kali ke 4 kot aku men bowling.. First masa duk UMS men kat 1Borneo, Second kat Kota Bharu kat tepi Hotel Perdana, third baru ni kat KBMall yang tetiba baru balik kg x smpai umah da kena suh men bowling ganti orang.. 4th.. haa yang ni la.. pendek kata.. yang sebelum2 ni men..longkang saja keja nya..tetiba semalam ok..klu longkang pun satu dua jeww..haha..

Encik 9.. seksok ade aktiviti bleh la ajak saya lagi.. saya memang suka menjana ekonomi negara agar terus maju ni..hihi


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...