marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Isnin, 5 Ogos 2013

Cuti hujung minggu

Assalamualaikum..

Cuti ujung minggu.. tika mane semua org bizi membanjiri jalan TAR.. mall2..mencari sebarang dua kelengkapan raya..aku dan housemates lebih senang memanjakan diri dengan mengurung diri di dalam rumah..hihihi..

Malas la nak bersesak2..wat penat je..simpan tenaga..tp tangan kaki x reti duk diam akhirnya akur untuk praktis jadi suri rumah yang mithali..kekekeke..

Lebih kurang dua minggu berulang alik dari Hotel Sunway Putra sebab teman kak long outstation kat kl ni..so..sebagai adik yang mithali..harusla aku menemani..mane bley disaat aku bhgia bersama housemate..kakak aku sengsorang duk berbuka dan bersahur kat otel..kekeke..

Baik tak kak tonnnn? (Tetibaaa~)

Maka kain baju bertimbun laaaaa..apa boley buat..klu kain baju tu pandai masuk washing machine pastu sendiri berlari nek atas jemuran..dan pandai plak melipat diri.. bley laaa aku duk bersenang2 tanpa pedulikan kain dan baju ituu..hihihi

Hihihi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...