marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Tuesday, September 17, 2013

Raya datang lagiii :D


.: Assalamualaikum:.

Annyeong.. oh hai..

Raye??!
ngee..
Da masuk bulan Zulkaedah pun maseh ade ati nak beraya2 lagi..kiki..

Baru perasan raya tahun ni x de pun lagi tempek gambar raya menjadikan blog ini tak seindah biasa..kan..kan..

Yela.. klu sesame kipas-susah-mati blog saye (aku rase aku sorang je pun kipas-musah-mati) mesti perasan kan tiap2 tahun gambar raya tak penah miss..kan..kan..kan..bek cakap ya sebelum aku majuk (eh.. klu majuk pun x de sape kisah).. hahaha..

mari adik-adik..rakan dan taulan..mari (paksa) tengok gambar raya kami adek beradik sanak saudara ibu ayah..mari..mari..lai..lai..ni men.. lai laaaa...

.....
.....
.....

(tiba2 baru aku perasan gambar raya yang ak da pilih nak masuk dalam blog ni.. tak de dalam pendrive.. still duk dalam lappy kat umah..oh no..)

Sorry geng!..
kita layan teaser la dulu..kekeke

penangan malam raya.. sebagai seorg fotografer terhebat.. benda2 camni wajib buat- abe E

cuba cari saya.. weeee.. x de.. x aci diorg bergmbr tanpa beta..
asal muat gmbr..hahahaha..tungggguuuuuuu



No comments:

Post a Comment

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...