marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Khamis, 24 Oktober 2013

Random

.: Assalamualaikum:.

Annyeong :D

Urmm.. btol ke da 4 minggu aku x tulis entri kat cini??.. betol ke..betol ke..cam tak caye lak rasenya meng- abandon blog terchenta ni dewasa ini saat2 aku rasa agak aktif berblog ni..kikiki.. adakah telah tiba masanya utk aku kembali menjadi blogger yang pasif.. aaahh..ku tak rasa mahu untuk jadi yang pasif berbloging sudah sebab klu jadi  pasif..byk benda2 yang best aku terlepas.. kan..kan..kan..

Tapi.. demikian pun.. masih jugak aku tak tahu nak buat entri ape.. mungkin sudah masuk musim sejuk-sejuk ni.. otak pown nak membeku sekali..kekekke..

memang pown..tak di nafikan..penyakit mim alif lam alif sin mulai membalut perasaan dan sanubariku..huhu..

Bengbarang kait da stat pandang sebelah mata.. one piece pown da lama da x layan.. oppa2 pown da lama x skodeng.. aaa..apsal dgn aku ni.. ni penyakit kronik ni..

So..ape nak buat ek..

Ujung tahun dah nak tiba.. minggu depan da masuk bulan 11.. means ade 2 bulan je lagi tinggal tuk tahun ni.. 2 bulan yang tak tau ape cite yang akan berlaku.. huhu..

Azam tahun ni baru satu je tercapai; bercuti kat dalam negeri..huhu..

2 lagi cam tak tercapai lagi (delay) kot.. until one fine day.. keh3..mesti curious nak tau ape dua lagi tu kan..kan..kan.. hahaha.. meh cheq kabokan agar tidak berlaku sebarang pergolakan perasaan di hati-hatimu (cam la orang ade byk ati kan). itu..azamku yang ke 2 nya adalahhh.. nak beli keta..

tapi pikei-punya pikei.. cam bley delay lagilah benda ni for good sake.. yelah di zaman minyak petrol nek ni.. aku rsa tak berbaloi kot nak memiliki keta sedangkan aku bukannya nak guna secara optimum pon ..tempat keja ngan umah sepelaung pown dengar kot..mase nak memiliki keta giler2 tu hanya duk pikei.. nanti nak gi jenjalan kan senang..nanti nak balik kg kan senang..nanti tu kan senang.. nanti ni kann..senang.. padahal klu start beli keta.. kena laaaaaa komit bayar tiap-tiap bulan selama 9 thn (tu klu installment 9 la kan) lak tu..cam x de pekdah je byr semat-mata jadi pekasam kat parking lot.. tak guna pown.. kekekeke.. da tau da aku ni camane.. so..dengan itu.. buat masa ni cukup lah sekadar ber -lrt jew.. naseb bek umah titew dekat kat stesen lrt ..hihihi

pakai ni je la klu nak cepat..hihi
er.. satu lagi.. erkk.. hmm..yang tu biarlah ku abadikan di dalam benak ku ini sehingga suatu ari nnti ku rela untuk meluahkannya..kekekkee..

Tapi skarang ni.. semenjak dua menjak ni..aku btol2 nak komit dari segi penjagaan diri.. tak kire la tang kesihatan ker..kecantikan kerr.. personality kerr.. aku rasa x membazir kot klu aku melabur tuk  memanja-manja diri sdiri.. kekeke..

so until then..

Doa lah aku kembali bersemangat nak menempuhi hidup yang penuh dengan ranjau disamping duri-duri yang tak segan nak mencucuk diri.. ish.ish..ish.. cukup lah berfalsafah..










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...