marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Selasa, 25 Mac 2014

Mukaddimah yang merepek dan panjang..

.: Assalamualaikum :.

Hai hai hai..
Hiks..
Sonoknya malam ni ujan mencurah2 di tanah tumpah selepas lama kemarau panjang.. Rasa nak tarik jew selimut nak berlayar di alam mimpi..hew hew hew.. tapi.. tapi..tapi.. sebab peluang nak menconteng tinggalkan jejak kat blog terchenta ni makin hari..makin tak tersentuh..so.. ade peluang ni.. aku nak pulun habis2an..keh3.. pasni jangan korang cakap aku malas nak update k.. kekeke.. koya ade ramai follower lak..kekekke.. okokok.. carik feeling humble skit.. haha..

So.. guys.. ku tau hampir 3 minggu ku tak update blog.. dan ku arap dikau mengerti lantaran ke malasanku ini diatas sebab2 yang memang nak tak nak.. ku kena postpone niat nak mengarang cerita di blog.. ape tak nya.. setiap kali nak update pakai phone.. dia hang memanjang (maybe sebab aku menaip tak kire patah perkataan kot.. main taip je berjela..hahaha..sori my dear experia ZL).. laptop ku plak.. lagik lah.. ntah cane.. network adapter card rosak kot.. teori ku mengatakan sedemikian lantaran (dah kenapa laaa aku pakai bhs sastera ni) sebab dan berjenis2 da driver network ak install tapi tak makan saman gak.. dia x leh connect to wireless..sangat tension... last2 gian x leh berblog.. aku pown pinjam kejap network signal pc ayahku..kui3.. pinjam kejap ek ayah.. hehehe..

See.. aku rasa dalam 3 perenggan ni baru mukaddimah.. so.. ape tak hangnya experia aku... ni pun da panjang berjela.. tu tak sumbat gambar2 lagi tu.. kekekeke..

But post yang ni just mukaddimah jew kepada 10 entri yang bakal aku taip jap lagi...(harap la kan..).. sebab aku bizi memanjang.. tak sempat nak bercerita itu dan ini all the time.. maka buah fikiran aku bagi cadangan supaya aku wat bebanyak entri dan wat schedule post.. tu kawan aku Chee Hau yang penah ajar aku dulu (oh..dan lama ak x bertanya kabar beliau..)..tapi setakat ari ni tak penah lak ak buat.. so.. harus lah try malam ni.. nak tgk jadik ke tak..klu jadik..lain kali bley wat slalu..hahhaha..


So.. guys.. jangan lah boring2 lagi kat blog I ye.. i tau la i jarang menulis.. but doesn't mean i quit blogging... so.. embrace yourself and keep reading :D

*** last2.. lappy aku hang lagi untuk yang keseratus juta kali...ish3.. nazak bebenor ni.. last2 rini baru post. saba je la kaan..



Muka boringggg sebab asek hang...~~ saba je la

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...