marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Jumaat, 11 Julai 2014

Entri tertangguh

Dan hari demi hari, walaupun skrin laptop terus memaparkan laman muka blog, aku tetap menangguhkan hasratku untuk mengemaskini blog kesayangan. Banyak cerita nak dikongsi dan dihebohkan. Tapi disebabkan otak aku melarang tangan menari laju di atas papan kekunci, maka hasrat itu terbantut.

Walaupun telah ku sedia untuk mengarang entri baru ( seperti sekarang). Otak ak tiba- tiba memadam idea yang ingin aku curahkan lantas segera menggantikan maklumat supaya tidur. Ya..tak dinafikan. Susah berkompromi dengan otak aku bila ia mengenterpratasikan maklumat. Perlu ikut atau hari anda mungkin diselubungi perasaan gundah gulana. Seperti sekarang. Aku telah pun memadam (shut down) dan bersedia untuk tidur. Tapi nampaknya keadaan tak semudah itu apabila otak aku masih lagi mahu berseronok. Terpaksalah aku mengodek-ngodek facebook sehingga bosan dan inilah sebabnya entri ini ditulis. Malangnya, ak belum bersedia untuk berkongsi cerita. Jadi sehingga itu, harap esok aku akan rajin membuat entri yang lebih bernas dr ini.

Ape pun.. Selamat berpuasa semua. Bak kata anak biah aku.. Posa bukan sekadar untuk kurangkan berat badan, tp lebih kepada kurangkan dosa. Okei diha.. Cik da #quoted.

P/s: akibat suka menangguh, mr murusaki punnn malas nak siapkan kemasan terakhir.. Terok!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...