marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Isnin, 11 Ogos 2014

OOTD Raya (Outfit Of The Day versi raya)

.: Assalamualaikum:.

Raya tahun ni aku berkesempatan puasa dan raya sakan kat umah selepas bertahun merantau.. lepas SPM, aku masuk matrik kulim kedah setahun, pastu pursued study kat UMS, Sabah 3 tahun, pastu keja KL almost 2 tahun.. tahun ni nampak gaya memang fully berada kat kampung sdiri yang mana baju raya tudung raya ter-organized- sikit bukan main hentam keroma nak pakai seska ati.. hiks.

tahun ni, disebabkan momma berjalan-jalan ke indonesia tempoh ari, maka beliau sempatlah memborong kain corak indonesia berkayu-kayan.. katanya mane la tau taun ni abang aku nak kawen.. so boleh la wat tema boria anak beranak.. kemain.. last2 abang aku tu rilex je tak denya rasa nak kawen so.. aku dan adik beradik bujang's haroslah wat jadikan kain itu baju raya.. hahaha..

so.. ari first raya.. kitorang 4 beradik pompuan selamat pakai baju tu ari first raya..memasing wat baju kurung moden je..baju pakai kain kosong kaler merah.. kain corak indonesia tu kitorang wat jadi kain.. dan pastu jahit renda kat tangan nak bagi meriah gitewwww..haha.. untuk tudung pulak.. semua pakai shawl.. pilihan aku of coz la WIDESHAWL HALFMOON MARJAN yang selesa :D

sape nak boleh order kat Atas loteng 100% Handmade Crochet 

okei.. tak de pulak gambar yang amik sengsorang berdiri.. haha.. tak pe la asalkan nampak renda renda yang aku jahit pagi raya tu.. penting tu.. hahahaha..

raya ke dua.. haa.. yang ni special.. sebabnya.. sebabnya.. dress jubah yang aku dan adik beradik pompuan aku pakai hasil tangan dan jahitan kakak aku.. kak biey..hehehe.. nak jadikan cite sape suh dia show off hasil tangan dia kat kitorang berempat.. so ape lagi.. berdesup kitorang berpakat pegi kedai kain beli kain paksa kak biey wat dress jubah tuk kitorang.. haha.. punya la semangat hujung minggu posa tu duk mengukur , memotong dan menjahit jubah memasing.. dapat jubah free.. kikiki.. tima kasih kak biey :D

yang ni boley wat OOTD... Baju dress jubah rekaan oleh NickBie's Wardrobe, Dark Purple Wide  Shawl HALFMOON MARJAN oleh Atas Loteng 100% Handmade Crochet. ni raya ke dua ready nak pergi beraya ke rumah sanak saudara lepas menziarah kubur :D

ni saya punya anak buah yang buas, Sufiyaaaaaa.. dan belakang tu..kakak beliau yang merosakkan gambar mesra kami..ahaa..

memasing dengan baju dress jubah memasing rekaan kak biey... nice kann :D.... ALMS aka Atas Loteng Muannas Studio..ngeee..

disebabkan cuti raya biasa 2 ari jerk.. so aku bagi 2 OOTD je la.. (padahal malas nak kutip gambar bersepah dalam lappy..keke).. ari2 yang lain tu.. ak pakai apa2 yang berkenan dan pick and match..kekke..

So.. kalau korang berminat nak order dress jubah or wide shawl halfmoon Marjan.. jangan segan dan silu tau contact Fb Atas Loteng.. insyaAllah di layan dengan segera :D..

anyway.. selamat ari rrayaaaa :D..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...