marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Sabtu, 19 Ogos 2017

GIVEAWAY BY LZ

.: Assalamualaikum :.

Tak jawab doa, jawab tanda sayang..hikhikhik

Petang tadi aku buat aktiviti blogwalking. Aktiviti yang harruuus bagi seorang blogger untuk mendapat tempat dihati blogger agar sentiasa mendapat tempat dihati di setiap pelosok blog. Tak kirelah dalam atau luar Malaysia. Umumnya. Kalau khususnya untuk akulah sebab dah lama memencilkan diri, haruslah blogwalking untuk mengikuti perkembangan dunia blogger. Tak gittewww.

So, dalam seronok menjelajah dari satu blog ke satu blog akhirnya tumpuan ku mula terarah ke satu blog yang padaku interesting. First impression aku terhadap blognya adalah sesuci lebaran. Eh. Nak raya dah ke. ngee.. Tak delah. Disebabkan blog beliau pun guna background putih sesuci lebaran macam aku, jadi rasa macam ada kimia (chemistry) di situ.

Maka apabila first impression itu dah ada, maka mood untuk explore more tu menebal. Kitew suka Header blog dia. Simple Yet Elegant. Dengan dairi merah membara semangat waja kat situ. Kena sangatlah dengan tittle blog tu LADYINREDPLANNER. Interesting kan. Pastu kita beralih lak kepada content blog.

Aku ni species yang suka membaca, lebih-lebih lagi kalau penulisan dia dalam bentuk santai dan macam tuan dia memang duk depan kita bercerita satu bersatu. Barulah menarik tertarik kau memang gebomm, kan. Blog ni ada ciri-ciri tu. So, kita pun mula scan ape yang best untuk dibaca. Baca satu dua entri pun dah rasa best.Eh. Tuan empunya blog bercerita pasal chilindo.com. Amende tu? Lazada ke?

Tetiba jadi FBI tak berbayar nak gi spotcheck chilindo.com lantaran teruja tengok empunya blog buat bidding barang kat situ. Yang bestnya banyak giles kot barang yang dia tapau tapi bayar tak banyak mane pun. Ni kena merayap kan chilindo.com jugak nampak gaya ni. HEHEHE. Thanks Sis LZ sebab perkenalkan platform baru untuk kita semua berbelanja dengan berhemah.

Actually, disebabkan latest entri beliau inilah yang menjadi sebab kenapa entri ini wujud. Sebab Sis LZ kite dia buat 'GIVEAWAY BY LZ' dan yang mengujakan dia nak share bengbarang yang dia dapat kat chilindo.com tu dengan bloggers semua. WOW. Kalau dapat MP3 tu pun jadi la..HIK.

Teruja jugak rasa nak sertai. Sebab syarat-syarat yang Sis LZ letak tak merapu-rapu. Mudah la nak follow step by step. Hee. So, here is this. THE GIVEAWAY ENTRY SPECIAL FOR SIS LZ :)

GIVEAWAYBYLZ

4 ulasan:

  1. Singgah dari GA yg sama :)

    http://akukaudansesuatu.blogspot.my/2017/08/giveaway-by-lz.html

    BalasPadam
  2. hee.. Harap ade rezeki lah utuk kita menang..:)

    Thks for coming

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Ada,

    Sila email saya / isi form Contact Us di blog saya untuk butiran lanjut mengenai Hadiah Misteri Giveaway by LZ..

    Terima kasih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Done email to you. I am ssso happy to hear this. Thx for that! :)

      Padam

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...