marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Rabu, 19 Oktober 2011

saya cedih cangat tauuu :(

.:Dengan menyebut nama Allah
Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani:.



wo..wo..wo..
sepenuh usaha saya curahkan untuk dapatkan lesen kereta dalam masa yang terdekat ni..
tapi..
semalam...
saya pegi test lesen keta di suatu hari hujan mencurah2 ke jalan raya..
membuatkan saya sedikit down...
dan meng-effect-kan perasaan hati sanubari saya..
Maka suit la my face (serve you right!) ...
 ....

saya dah dapat buat ujian 1st -BUKIT- dengan jayanya..
dan second-PARKING- dengan bangganya
tapi...tiba di 3 PENJURU (aku ni memang tak de jodoh langsung dgn something-something yang kaitan dgn 3 P..asyik2 fail je memanjang~)..
sempat berangan2 lagi..
yeahh..aku hebat.. !!!
tiba2..
tayar kereta pijak line putihhh...
AAARGGGGHHHHHH!!!!!!!! i hate to know that...

cuba buat muka 10 sen kat JPJ penilai tapi dia wat derkkk je...

TERKANDAS di bahagian 2 (dalam trek sekolah belajar memandu) :((((

tapi..
dalam keadaan separuh stress..
kena gak wat yang satu lagi dgn sepenuh keazaman~
terpaksala saya berhati-hati masa ujian bahagian 3 -JALAN RAYA-
so far..masa bawak dgn encik JPJ itu...
kira dapat buat yang terbaik lagi la..
igt semua pesan cikgu..
tapi..
part x bleh tahan time encik JPJ beramah mesra tanya soalan tu..ni..
dan sedikit excited sbb dia x la strict sangat..
tiba2.. kat traffic light..
keta yang saya bawak tiba-tiba mampus....ARGGGGGh! (lupa angkat handbreak!!)..
baru ingat dapat full skor...
menci...I menci...I menciiiii...
dalam keadaan separuh sedih coz.. igt kat jalan raya pun x lulus jugak..
 tiba2..I dapat tau..I lulus kat jalan raya...markah 17/20 (ni mesti pasal keta mati tadi ni kena tolak 3 markah!)
I sangat la heppi...
heppi cam la lepas ni kompem dapat lesen..HAHA..
encik JPJ..gomawoo^^..


soo..saya pun balik ke rumah..
dgn perasaan kebahagiaan dalam kesedihan..
pasni saya kena amik test untuk bahagian 2 saja...je..je???..
letih tau nak gi sekolah sana..~~~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...