marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Isnin, 23 September 2024

Perfectly Imperfect

 .: Assalamualaikum :.

So, I find new song for me.

Ahaks..

Semalam aku edit video kat Capcut, saje nak meramaikan video aku kat tiktok. Ngee.

So, aku jumpa satu lagu yang seswai untuk jiwa aku. Perfectly Imperfect.

Btw aku nih tak dengar sangat lagu mat saleh. Tapi lagu ni cam best je. Love yourself for who you are.

Lama dah aku tak admire lagu omputih. Ni bila aku suka aku akan buat research pasal lagu tu. So,

Pagi ni aku carilah kat youtube. 

So. Jumpa.

BTW lagu ni dah lama, maybe ah kak ni penyanyi youtube kot. Aku tak penah dengar  lagu ni. Tapi sebab TT kita boleh jumpa byak lagu yang tak penah dengar. So. Thank again TT for widen our life.


Okey. Terus jatuh hati. Nama beliau nama aku oh!. Ada Pasternak. Saya pun Ada juga sister. nice to meet you.

Fun fact pasal lagu ni that sounds like me:

1. I hate that I procrastinate But I procrastinate that, too

2. I don't like my short legs

3. And I never brush my hair

4. Even though I'm colourful, I can't seem to stay in the light

5. We're not meant to be perfect, We're meant to be whole 

Like. Like. Like

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...