marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Selasa, 20 Oktober 2020

Patah Seribu :'(

 .: Assalamualaikum:.

Quick blogging sebelum waktu keja tamat. Tetiba teringat oh. Bila teringat teiba dia datang perasaan sebak oh. Sob Sob Sob..

Gini citenya..

Malam tadi aku sedih giless. Sedih tak leh nak cite kat orang. Sebab tu la aku tulis kat sini. 

Malam tadi mood mengait is coming. Susah nak coming tetiba tau. Sedang duk ralit-ralit-ralit mengait. Tiba-tiba..

Patah seribuuu hatiku bila mengenangkan segala yang telah kita bina bersamaaa~ Haruskah .. hhmm okey aku dah tak ingat lirik dia.

Tahu tak betapa lama jarum kait ni duk setia mengait bersama jari jemari ku yang kontot ini. Setia dia. Dah la tu dalam banyak-baik jarum kait yang aku ada, saiz ni lah yang selalu berkhidmat tanpa jemu untuk aku siapkan project crochet aku. Sob Sob Sob.

KLu tak silap aku 2014 la kot aku guna set yang ni. Aku ade 2 set jarum kait. Yang holder besi 12 unit dan holder plastik camni 6 unit.

Tapi citenya jarum yang saiz 3.00mm selalu jadi mangsa selain 2.5 mm.

Patah!

Keras sangat je jari jemari aku ni. Sob Sob Sob.

Banyak projek kait mengait aku pakai jarum ni sebba paling sesuai dengan benang Nona.


Even projek Brim X Bracelet #facemaskadaptor pun pakai jarum ni. 

So how lepas ni??

Nampak gaya kena cari jarum baru.. tak pun try pakai jarum yang lain.

Hmm..

So cedih so cedih so cedih.

pape pun. folo ig Atas Loteng Productions titew untuk ilangkan cedih titeww 👉👈


2 ulasan:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...