marquee

.:Sudi sudilah tinggalkan jejak blog anda supaya saya dapat membalas kunjungan^.^:.

Rabu, 30 Ogos 2017

Ke Langkawilah Kita: Naik Cable Car ayuh!

.: Assalamualaikum :.

Walaupun aku baru balek dari Trip Ke KL menjadi babysitter anak buah aku yang ke #35 aku tetap nak bercerita pasal trip ke Langkawi bersama Keluarga. Huhuhu. Since aku kerja paling jauh, jadi ingat senang ke nak menyelit dalam trip family cenggini. Tak boleh jadi. Aku nak pegi jugak. Naseb baek time tu aku banyak masa terluang jadi boleh la join sekaki.

Dari Kota Bharu, kitorang berkonvoi 4 buah kereta. Start gerak dalam pukul 4 pagi, solat subuh dekat area Rantau Panjang, tiba dalam tengah hari at Jeti Kuala Perlis. Dari Jeti kitorang naik feri ke Pulau Langkawi yang mengambil masa lebih kurang 30 minit.

 Dalam feri membuaslah kami.Kekeke. Abang aku je dah 2 family, kakak aku satu family, kitorang yang bujang ni dalam 5 orang. memang 1/4 feri tu kitorang je.. kekekekeke

Sampai kat Jeti Pulau Langkawi. Hai Langkawi

Tempat menginap di areaPekan Kuah

me and anak-anak buah. Pergh dah besaq da sume..

She is Oo-Dah

Ayuh ke manalah kita.

Inilah tempat yang dituju.

Tunggu turn naek cable car

Mak oiiiiiiiii...tingginyaaa

abe E muka kenaling sampai putoh jadinya jadinya..kekekeke

Sampai area check point pertama. Tengok pemandangan sayup dihujung sana. MasyaAllah

"Hai teropong hikmat, tunjukkanlah aku pasir berdegungggg"

Ke manakah kitaa

Locking our heart here and make it lost
Ustaz Ya sekeluarga. Atau Ustaz Z. huhuhu

geng lantai

Dan mulalah start buat kampung

akan ade yang over conquered

from above

ini pula bini ustaz Ya dan anak-anak. Bini ustaz kakak aku..kuikuikui

Memories.
Yup.. Memang best lah kalau bercuti dengan family. Sebabnya. Hmm.. tak ada specific sebab. Yang penting best.

Saya dah.. anda bila lagi..:)


1 ulasan:

  1. enjoy sangat. tahun lepas merasa gak naik cable car. serius seriau tengok bawah.

    BalasPadam

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...